Stop me oh-oh-oh me

 
Livet fortsätter på La isla Bonita. Det här var nog det mest odräggigaste perspektivet man kan se på det. Tyvärr kan vi inte ligga i gräset och carpa i solen längre eftersom det konstant blåser minst 10 m/s och spöregnar här ute. Stormsäsongen har kommit till Öckerö med andra ord. Dock har min barometer alltid pendlat mellan storm och ostadigt sen ja kom hit så ja, allt är relativt. Min fadder skickar långa mejl från Gunilla till mig och klassen räknar ner dagarna till resan. Tror vi snart är nere på -70 dagar kvar. På veckodagarna råpluggar vi historia i Ica-stugan men blir alltid störda av någa naturare som kommer och våldgästar. På helgarna åker jag upp till Fiskebäckskil och seglar eller hem till Stockholm. Nästa helg är det skutträffen men jag har tagit ledigt och åker upp redan onsdag kväll med Michael, peppen (!!!!!!!!!!!!!). Ibland varvar vi även historiaboken med torsdagsfest. Har fått något slags bloggsug så det kanske börjar skrivas lite mer här snart istället för varannan månad i snitt! Andra viktiga nyheter: Blir Hönöbo from 1a november!!!!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (så jag kan svara om du undrar något)

Hemsida/blogg/annan webbplats />
Fundering:

Trackback
RSS 2.0