Du är klart speciell (Du är helt sensationell)

Precis som alla andra spritter hela min kropp av peppnerver inför 2012. 2011 var ett riktigt superår men om man tänker på allt som kommer hända 2012 bleknar 2011 ganska rejält. 2011 kan liknas lite med dödsrelikerna 1. En nödvändig förebyggande tid för det som komma skall. De senaste lovdagarna/övergripande 2012:
Dricka kaffe med snygg-Frida.
--------
Hela våren verkar bli et tenda stort virrvarr av en massa plugg (som det alltid är sista terminen i nian). Dessutom kommer jag kanske få jobba hos mina fotografer igen i vår. Utställningen som ställdes ut på Rosendahl kommer kanske ställas ut i Paris. Massa jobb med den och om jag är glad åker jag ner och går på vernissagen.
Iskall tur ut på landet för att se till så inte Dagmar har klyft huset mitt itu.
--------
I sommar kommer jag skjiljas från min fantastiska klass och det gör redan nu så jävla ont i mig. Två veckor efter fyller jag 16 och sen kommer sommarn bestå av sommarjobb hos Per och Hasse, Nordisk seglats, segla hela juli med min och Fias egna båt och Kvartsita, Emmaboda och sen i augusti kommer det som hela 2012 kommer handla om. Jag flyttar till Göteborg, eller snarare Öckerö.
Träffar Nim, som jag inte träffat på ett helt år. Pratar pojkar hela dan på hennes rum och äter linssoppa.
--------
Hösten 2012 tror jag kommer handla om att lära sig bo själv och klara sig själv. Längta ihjäl sig efter alla vänner här hemma i Stockholm men också lära känna så himla mycket roliga typer på Öckörö och börja i en ny klass.
Igårkväll åkte jag till Miranda och eftersom Fia fick lite blå färg över när hon skulle färga håret så gjorde jag mina toppar blåa (igen) och Miranda fick en blå slinga.
--------
I början av December åker jag hem en vecka och skaffar Visum. Sen är det dags för min första resa med T/S Gunilla. Jag flyger ner till Malaga och när Jorden går under (21 december) kommer jag vara i Marocko. Sen när (om) det blir 2013 är jag påväg över Atlanten.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fint Julia

2012-01-05 @ 21:19:01
URL: http://Rekro.tumblr.com
Postat av: clara

okej världens bästa jämförelse den med deathly hallows

2012-01-06 @ 00:21:49
URL: http://clarasklubbland.blogg.se/
Postat av: m.

Du har inte lite planer du. Lycka till med allt.

2012-01-07 @ 15:51:39
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: Julia

Men himmel vad fint!

2012-01-07 @ 16:40:39
URL: http://cirkulera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (så jag kan svara om du undrar något)

Hemsida/blogg/annan webbplats />
Fundering:

Trackback
RSS 2.0