Peut-être que je suis fou, mais devons-nous fuir?

0Q4Sef on Make A Gif, Animated Gifs Wsv532 on Make A Gif, Animated Gifs 7Dv6e8 on Make A Gif, Animated Gifs 2GTFtw on Make A Gif, Animated Gifs
Fråga mig inte varför jag anser det nödvändigt att lägga upp bilder där jag ser skelögd men jag antar nog att jag tycker om att bjuda på mig själv och att det är rätt kul ändå. Senast vi sist hördes av har jag inlett min 20:e och sista termin i grundskolan. Har så himla fina, älskade och uppskattade klasskompisar. Skulle aldrig vilja flytta härifrån när jag tänker på er. Imorgon ska jag och mina "älskade och uppskattade" ta bussen ner till Falun för fjärde och sista gången. Är fruktansvärt melankolisk över detta faktum och vet redan nu vilken känslostorm jag kommer vara. Spellista
ps: Visst är det fantastiskt med Google Translate. Man kan fylla i vadsomhelst och sen överssätta i franska så låter allt pretto och superfint.

Kommentarer
Postat av: namn?

sluta va så vacker! :c <3

2012-01-16 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (så jag kan svara om du undrar något)

Hemsida/blogg/annan webbplats />
Fundering:

Trackback
RSS 2.0