Gonna travel long, never coming back

1. Nelson. 2. Gry leker svart och svår.
3. Alice restaurangar och är posetivt överraskad över hennes delikata kycklingpasta. 4. Jag har kommit över cirka 500 skolboksbilder som är helt makalösa. På bild är min favorit.
5. ALLA VET ATT NATIONELLA I SVENSKA VAR KALAS! 6. Frida + respektive schackar på Twang (det nya String).
7. En jag. 8. "Hade ett rum"
9. Köpte böcker. 10. Dipdyade min ena hyresgäst hår.
11. Kärleksmums med glasyrlager gånger 3. 12. Nelson har sovit i min säng nästan hela veckan.
13. En fredagskväll i Enskede Gård. 14. Frukost på sängen.
15. Hipsterblått handfat. 16. Elias var snygg i fint ljus på Twangs bästa sittplatser.
17. Min och Elias fanasi Madonna-setlist. 18. Vissa hade inte kaffe med sig under nationella så vissa blev trötta.
19. GOSIGA VÄNNER på busshållplatsen som Gud glömde i Sköndal. 20. Som sagt, ännu mer kisse med ljusblå lakan.
21. Har fått mina första "Flytta" papper. Så mycket flytta hemifrån-ångest. 22. Nordkorea-diskussion i smårummen.
23. Morgonpromenad till skolan. 24. Aima.
25. Har blivit galen i leopardmönstrat. 26. *är kommunist på Twang*

Kommentarer
Postat av: frida

fint

2012-02-13 @ 08:33:24
URL: http://varhimlen.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Snygga bilder!

2012-02-17 @ 09:50:32
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (så jag kan svara om du undrar något)

Hemsida/blogg/annan webbplats />
Fundering:

Trackback
RSS 2.0