BABY IT'S FOREVER

Jag befinner mig i något slags inspirationslöst vakum just nu så vi kollar tillbaka på en tid då den fanns i större utsträckning. Just nu är allt bara mest Svenska Nationella, Fysikprov, Geografiprov, Matematikredovisning och så fortsätter det på det viset. Och så självklart lite för mycket Twitter därimellan.
För ni som inte har sett dem redan så har det nyligen gått två mycket bra dokumänterer, den här och den här. Föreslår att ni ser båda.
Annars har jag skrivit in mina sökningar på gymnasieantagningen. Nästan alla mina vänner har kommenterat detta med "Jag har aldrig varit så säker". Jag däremot känner mest motsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (så jag kan svara om du undrar något)

Hemsida/blogg/annan webbplats />
Fundering:

Trackback
RSS 2.0