La isla bonita

 
 




Sen jag flyttade hemifrån till Sveriges andra sida har jag hunnit: Äta paltmiddag på Hönö, gå på insparksfest, se på film till långt in på natten, lära mig allt om Majorna, ha filmkväll med klassen, ha Carbonaramiddag, spendera håltimmen med att se på Almoust Famous hemma hos mig, åka upp till Fiskebäckkil, segla, gå på Gullbergs kaj och prata med allt skutfolk som hänger där nere, ta en nattfärja hem, dö i blåsten från Färjelägret, äta varma mackor, spendera mina raster på en brygga eller i Stilla Havet, vinka av samhällstvåorna, ha sleepover på Knippla, hänga i Ica-stugan i princip varje kväll med resten av klassen och så jävla mycket mer. Har aldrig känt mig så levande som jag är nu. Är så lycklig och stolt över att jag tog beslutet om att flytta hit. Hit där jag hör hemma.

/Öbo

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÄLSKLING HITTADE DIN BLOGG SÅ JÄVLA FIN????!!!! pusspusspuss

2012-09-28 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (så jag kan svara om du undrar något)

Hemsida/blogg/annan webbplats />
Fundering:

Trackback
RSS 2.0